۰۲۱۷۷۴۷۹۹۴۳

آپشن های سیتروئن c3

آپشن های سیتروئن c3

آپشن های سیتروئن c3

آپشن های سیتروئن c3

سیتروئن سی ۳ , یک خودرو سوپرمینی بوده که از سال ۲۰۰۲ توسط شرکت سیتروئن عرضه شد , این خودرو جایگزین مدل سیتروئن ساکسو می باشد ودر حال حاضر نسل سوم آن که از سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شده در حال عرضه می باشد و مدتی نیز در کشورمان توسط سایپا مونتاژ می شد , این خودرو دارای یک موتور ۱.۶ لیتری توربو شارژر بوده که می تواند خروجی قدرت ۱۶۳ اسب بخار در محدوده ۳هزار دور دردقیقه و حداکثر گشتاور ۲۴۳ نیوتون متری را در محدوده ۴ هزار دور بر دقیقه تولید کند , نیروی تولید شده توسط جعبه دنده ۶ سرعته خودکار دریافت شده و به چرخ جلو ارسال می شود , استاندارد آلایندگی آن یورو۶ و مصرف سوخت این خودرو در به صورت ترکیبی در شهر و بزگراه ۶.۷ لیتر به ازای کارکرد ۱۰۰ کیلومتر است , همراه ما باشید با معرفی آپشن های سیتروئن c3

فروشگاه لوازم سایپا اطلس

معرفی آپشن های سیتروئن c3

اگر قصد خرید سیتروئن c3 را دارید علاوه بر آگاهی از مشخصات فنی باید اطلاعات بیشتری ازآپشن های آن به دست آورید .

سیستم ضد سرقت :

سیستم ایموبلایزر یکی از سیستم های ضد سرقت در خودروهای مدرن از جمله سیتروئن c3 است ,  که از روشن شدن خودرو بدون کلید جلوگیری کرده و این کاررا با استفاده از یک تراشه فرستنده در کلید یا ریموت و یک آنتن گیرنده در خودرو انجام می دهد .

نمایشگر ۷ اینچی لمسی :

این مانیتور با اندازه کوچک خود قابلیت استفاده در فضای محدود را فراهم می کندو به کاربراجازه می دهد که با استفاده از قلم لمسی از شاخص ها و منوهای صفحات نمایش راحت تر استفاده کند.

سیستم کنترل پایداری :

سیستم کنترل پایداری می تواند از طریق داده های ارسال شده از سوی سنسور ها به سمت کامپیوتر مرکزی خودرو ع انحراف ماشین از مسیرو عدم پایداری آن را به ایسیو اطلاع دهد در این هنگام سامانه کنترل پایداری خودرو تحت نظارت ایسیو وارد مدار می شود و با تنظیم میزان چرخش تایر انحراف خودرو را کاهش می دهد .

تهویه مطبوع خودکار :

سیستم تهویه مطبوع خودکار سیتروئن C3 مکانیزمی مانند کولر دارد اما با این تفاوت که دیگر دمای مورد نظر به صورت دستی و حسی به دست نمی آید بلکه با این سیستم می توان دمای اتاق را با دقت نیم درجه سانتی گراد تنظیم نمود

Airbump یا محافظ جانبی بدنه :

از دیگرآپشن های سیتروئن c3 , محافظ بدنه این خودرو است , قرارگرفتن خودرو در برابرتابش آفتاب , تماس بدنه با اشیاء نوک تیز و نیز قرار گیری مواد شیمیایی مختلف روی بدنه موجب می شود تا رنگ بدنه به مرور آسیب ببیند , محافظ جانبی بدنه مانع از آسیب دیدن بدنه خودرو می شود این نوارهای جانبی پهن شامل هفت پنل از جنس پلی اورتان بوده که از هوا پرشده اند و مانع از ساییدگی و خراش بدنه می شوند .

چراغ همراهی  تا منزل :

این چراغ در ساعات پایانی شب که تردد در کوچه و خیابان کم شده  کمک می کند تا خطرات احتمالی مانند چاله ها و لبه های جدول هنگام رانندگی مشاهده شود .

خرید آنلاین آپشن های ساینا

ASR یا سیستم کنترل هرزگردی :

سیستم ASR یا سیستم ضد لغزش یکی از آپشن های جدید برای خودروهای مدرن به خصوص سیتروئن c3 است , این سیستم به سیستم کنترل کشش نیز شهرت دارد و وظیفه اصلی آن حفظ دائمی کشش موجود بین چرخ و سطح جاده بوده و به کنترل لغزیدن خودرو در زمان شتاب گیری اطلاق می شود این سیستم مدرن با جریان الکتریسیته و فشار مایعات کار می کند و جزء یک سیستم الکتروهیدرولیک محسوب می شود .

گرمکن شیشه جلو و عقب :

هنگامی که سوئیچ روشن شده با فشار دادن کلید گرمکن شیشه عقب جریان برق وارد گرمکن شده و شیشه عقب را گرم نگه می دارد در این صورت از یخ زدگی و بخار گرفتگی شیشه جلوگیری می شود .

TPMS یا سیستم کنترل فشار باد تایر :

هدف از ایجاد این سیستم اعلام هشدار عدم وجود فشار باد کافی در حداقل یکی از تایرهای خودرو می باشد که احتمالا باعث بروز خطرات جدی در هنگام رانندگی خواهد شد این سیستم با پایش لحظه ای فشار باد تایرهای خودرو به صورت لحظه ای در صورتی که باد هر تایر کم شود از طریق پنل پشت فرمان سریعا راننده را مطلع کرده تا مشکل را بررسی کند .

گرمکن صندلی :

یکی دیگراز آپشن های سیتروئن c3 گرمکن صندلی است , در واقع این سیستم حرارتی برای بالابردن دمای سطح صندلی است و شامل گرمکن ها , سیم پیچ حرارتی , ترموستات و رله می باشد , در زیر روکش صندلی سیم پیچ های حرارتی تعبیه شده اند و جریان برق عبوری آنها توسط رله کنترل می شود این سیم ها از باتری خودرو تعذیه می کنند .

سنسور  پارک :

سنسور پارک خودرو نوعی تشخیص دهنده موانع بوده که در سپر سیتروئن c3 نصب می شود با نزدیک شدن به موانع این سنسورها فعال شده و از طریق آلارم مختلفی به راننده هشدار می دهد این موضوع برای سرعت های کم و یا هنگامی که در حال پارک هستید می تواند مؤثر باشد .

آینه های جانبی گرمکن دار با تاشوی برقی :

با استفاده از کلیدی که در خودرو وجود دارد این آینه ها به نحو مطلوب مورد نظر تنظیم می شود و دیگر نباید نگران عبور از جاها و مکان های شلوغ و معابر باریک بود.

۶عددد کیسه هوا :

کیسه های  هوا در زمان تصادف این خودرو پر باد می شود و به شکل بالش میان سرنشین و بدنه خودرو در نقش حفاظتی نرم قرار میگیرد .

خرید آپشن های کوییک با نصب  در محل
دیدگاه‌های کاربران

آپشن های سیتروئن c3

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد