۰۲۱۷۷۴۷۹۹۴۳

آپشن کروز کنترل شاهین

آپشن کروز کنترل

آپشن کروز کنترل شاهین

آپشن کروز کنترل شاهین

یکی از مهمترین تغییرات خودرو شاهین در نسخه نهایی و دستی حذف کروز کنترل بود هر چند که این خودرو در نمایشگاه های مختلف  در نسخه نهایی با کروز کنترل رونمایی می شد اما در پایان این آپشن در این خودرو حذف شد شاهین در نسخه G به یک گیربکس ۵ سرعته دستی مجهز بوده که به دلیل موتور پر قدرت و توربو شارژ و دریچه برقی می تواند به کروز کنترل مجهز شود , آپشن کروز کنترل شاهین به صورت فابریک روی این خودرو نصب و به دلیل استفاده ازسوکت های فابریک و مشکلی در گارانتی خودرو ایجاد نمی شود .

  • معرفی آپشن کروز کنترل شاهین و مزایای آن
  • مشخصات کروز کنترل فابریک شاهین
  • توضیحات راهنمای کروز کنترل
  • بهترین کروز کنترل شاهین
  • خرید و نصب کروز کنترل شاهین

معرفی آپشن کروز کنترل شاهین و مزایای آن

آپشن کروز کنترل شاهین یا سیستم نگهدارنده قدرت فابریک در جایگاه مربوط به دکمه های کروزروی سمت راست فرمان خودرو نصب می شوداجازه کنترل سرعت در یک وضعیت ثابت را برای راننده فراهم می کند این سیستم با کنترل هوای ورودی به محفظه احتراق وظیفه خود را انجام می دهد در واقع هدف از آن نگه داشتن دقیق سرعت به میزان دلخواه راننده بدون هیچ دخالت خارجی است دراین سیستم امکان تثبیت سرعت خودرو در شرایط مختلف بدون استفاده از پدال گاز از طریف کلیدهای واسط فراهم شده و تجربه رانندگی راحت تری ارائه می شود .

لیست قیمت آپشن  های ساینا و هزینه نصب

مزایای استفاده از آپشن کروز کنترل خودرو شاهین شامل

  • کاهش خستگی راننده در سفرهای طولانی زیرا نیاز نیست راننده پای خود را به صورت مدام روی پدال نگه دارد .
  • حذف نوسانات غیر ضروری سرعت منجر به بهبود مصرف سوخت می شود .
  • از سرعت غیر عمد جلوگیری کرده و باعث می شود راننده بر روی فرمان و آگاهی از موقعیت تمرکز کند.

مشخصات کروز کنترل فابریک شاهین و توضیحات راهنمای آن

آپشن کروز کنترل شاهین دارای لیمیتر سرعت , دارای دزدگیر کدینک برای افزایش ضریب ایمنی , برخوردار از کلید بکلایت دار با نور سفید  , دارای نمایشگر کروز روی کلید , دارای حافظه داخلی Res  , افزایش و کاهش سرعت از طریق + و – و لغو کننده کروز به شکل دستی با کلید Cancel  است .

توضیحات راهنمای کروز کنترل :

لیمیتر سرعت :

هنگامی که جاده دارای حداکثر سرعت مجاز است راننده کروز را روی آن سرعت لیمیت کرده و خودرو حتی با فشار بر روی پدال گاز هم سرعت آن بیشتر نمی شود .

دزدگیر کدینگ :

با فعال کردن این دزدگیرتوسط کلید گاز خودرو غیر فعال می شود .

کلیدهای بکلایت دار :

زیر این کلیدها دارای منبع نوری است و این منبع نور در زیر حروف و علایم قرار گرفته و کاربر می تواند در نور کم به خصوص در شب به کار خود ادامه دهد .

حافظه Res :

با تنظیم خودرو بر روی سرعتی معین آن سرعت در حافظه دستگاه ذخیره و با فشردن این کلید به صورت خودکار بدون تکرار مجدد ثبت سرعت به همان سرعت قبلی باز می گردد .

فروش اینترنتی آپشن های کوییک با نصب در محل

تنظیم سرعت دستی :

با کلیدهای+  و – می توان به دلخواه افزایش یا کاهش تدریجی گاز را داشت .

لغو خودکار کروز :

با فشار کلید Cancel و با فشار پدار ترمز و کلاچ سیستم به صورت خودکار  از کروز خارج می شود و کنترل مجدد به راننده باز می گردد .

بهترین کروز کنترل شاهین

بهترین آپشن کروز کنترل شاهین از ویژگی هایی برخوردار است از جمله

  • طراحی شده مطابق با استانداردهای جهانی
  • تثبیت سرعت در تمام شرایط
  • کاهش سوخت در سفرهای برون شهری
  • حفاظت از موتور با خروج اتوماتیک از حالت کنترل دستی و…

خرید و نصب کروز کنترل شاهین

با توجه به اینکه سایپا در نسخه نهایی شاهین , آپشن کروز کنترل را حذف کرد خیلی از مالکان به دنبال تهیه و نصب آن هستند سایپا شاهین به دلیل استفاده از دریچه گاز برقی امکان نصب این آپشن را دارد اما فرمان این خودرو به صورت یک تکه استفاده شده است یعنی در سمت راست با اینکه جای دکمه ها خالی است اما فریم یک تکه است و در صورت دسترسی به دکمه برای نصب این آپشن باید فریم را تعویض کنید و فریم جدید جایگزین شده زیبایی خودرو را دو چندان می کند .

نصب این محصول شامل دو بخش نصب دکمه ها باید ایربگ خودرو را باز کنید , ایربگ دارای یک فنر نگهدارنده بوده و می توان برای آزاد کردن فنر از سوراخ زیر فرمان آن را فشار داده و ایربگ را خارج کنید ع سه پیچ در پشت فرمان وجود دارد که فریم فرمان به آن متصل است فریم فرمان را باز و فریم جدید را جایگزین کنید حال نوبت به نصب سیم کشی و یونیت است این بخش هم با توجه به دفترچه راهنما آن را نصب کنید .

فروش و نصب آپشن های جک j4
دیدگاه‌های کاربران

آپشن کروز کنترل شاهین

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد