۰۲۱۷۷۴۷۹۹۴۳

اعلام زمان قرعه کشی قطعی ایران خودرو ۱۴۰۳

قرعه کشی ایران خودرو

اعلام زمان قرعه کشی قطعی ایران خودرو ۱۴۰۳

اعلام زمان قرعه کشی قطعی ایران خودرو ۱۴۰۳

ایران خودرو در طرح اخیر فروش محصولات خود عنوان کرده بعد از برگزاری قرعه کشی در روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه , متقاضیان مطابق با ظرفیت فروش در قرعه کشی پذیرفته خواهند شد .

 شرکت ایران خودرو رسما اعلام نمود که قرعه کشی محصولات ایران خودرو در سه طرح خودرو فرسوده , مادران و عادی  درهفته آینده ۱۱ شهریور ماه روز یکشنبه , ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد .

ایران خودرو در رابطه با طرح اخیر محصولات خود اظهار نموده در روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه بعد از برگزاری قرعه کشی متقاضیانی که مطابق با ظرفیت فروش در قرعه کشی پذیرفته می شوند کماکان تا پایان سال جاری بر اساس نوع روش فروش  فوق العاده یا پیش فروش  برای عقد قرار داد فرا خوان خواهند شد .

طبق برنامه ریزی انجام شده مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو , هفته آینده روز یکشنبه ساعت ۹ صبح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود .

شایان ذکر است که مسدودی وجه برای ثبت نام اولیه بوده و متقاضیان نسبت به احتمال حذف از فرآیند  قرعه کشی به دلیل برداشت از حساب از روز ۵ شهریور ماه دغدغه ای نداشته باشند .

بعد از قرعه کشی و تعیین مشتریان منتخب مطابق با ظرفیت فروش استعلام از مراجع ذی ربط به ویژه ثبت احوال , فراجا و.. تأیید شرایط متقاضیان در طرح های مختلف فروش انجام و فراخوان وجه آغاز می شود .

مراسم قرعه کشی به صورت مستقیم از سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و نیز صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir  برگزار خواهد شد .

خرید اینترنتی لوازم دنا و دنا پلاس
دیدگاه‌های کاربران

اعلام زمان قرعه کشی قطعی ایران خودرو ۱۴۰۳

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد