۰۲۱۷۷۴۷۹۹۴۳

انواع دستمال نانو خودرو

دستمال نانو خودرو

انواع دستمال نانو خودرو

دستمال نانو خودرو چیست ؟

در ساخت و تولید دستمال های نانو از الیاف نانو استفاده شده و از ۱۰۰ نانو به وجود آمده است همچنین الیاف نانو نسبت به میکروفایبر کوچکتر می باشد هر چه میزان الیاف نانو ریزتر باشد فراوانی آن در تولید بیشتر است از لحاظ قابلیت پاک کنندگی نیز این نوع نسبت به دستمال های فیکروفایبر از قدرت بیشتری در پاک کنندگی برخودار است همه ما به پاکیزگی و زیبایی ظاهری خودرو خود اهمیت می دهیم و در صورت کثیفی اقدام به شست شو پاکیزگی و یا پولیش کاری آن می نماییم بهترین وسیله برای تمیز نمودن درون کابین , شیشه , رینگ , گلگیر و پولیش کاری اتومبیل استفاده از دستمال نانو خودرو می باشد .

  • انواع دستمال خودرو
  • تفاوت دستمال نانو و میکروفایبر
  • بهترین برند دستمال نانو خودرو
  • نکات مهم در خرید دستمال اتومبیل

خرید آنلاین لوازم کوییک

انواع دستمال خودرو

دستمال های جادویی خودرو :

از انواع دستمال ماشین نوع جادویی می باشد که در ابعاد بزرگ بوده و به صورت حلقه ای بافت می شوند این نوع قابلیت شست و شو و استفاده حداقل ۴ بار را داشته و از خصوصیات آن می توان به عدم پرز دهی , عدم نیاز به مواد شوینده , رنگ بندی متنوع , قابلیت جذب ۷ برابری وزن خود , تمیزی سطوح ظریف  مانند ال سی دی ؛ استیل و…. اشاره نمود .

دستمال های نانو خودرو :

از بهترین نوع دستمال های اتومبیل می توان به دستمال نانو خودرو اشاره نمود هنگام استفاده از این محصول نیازی به مواد شوینده نیست این نوع به صورت هزاران رشته های نازک در کنار هم بافته شده و از خصوصیات آن می توان به حدف آلودگی ها , عدم ایجاد حساسیت پوستی , جذب الکتریسته مثبت و عملکردی فوق العاده اشاره نمود .

دستمال های میکروفایبر :

این نوع الیاف مصنوعی بسیار کوچکی دارد که قطر آن حدود یک صدم موی انسان بوده و از ترکیب دو ماده پلی استر و پلی آمید تشکیل می شود هرچه تراکم الیاف بیشتر باشد قدرت جذب بیشتری داشته و قیمت ان نیز افزایش مییابد از ویژگی های این محصول می توان به عدم نیاز به مواد شوینده , ضد آلرژی , قدرت جذب بالا و رد صورت استفاده صحیح عمری طولانی مدت دارند .

تفاوت دستمال نانو و میکروفایبر

در ساخت و تولید دستمال نانو  خودرو و میکروفایبر از فناوری نانو استفاده شده است مهم ترین تفاوت این دو دستمال به یکدیگر ابعاد و الیافی است که در انها به کاررفته است دستمال میکروفایبر از ۱۰۰ میکرو تشکیل شده است اما نوع نانو این محصول از ۱۰۰ نانو تشکیل شه که الیاف کوچکتری دارد و تراکم بیشتری نسبت به نوع مکیور فایبر دارند بنابراین قابلیت پاک کنندگی دستمال های نانو از میکروفایبر بیشتر است .

قیمت روز لوازم جانبی ساینا

بهترین برند دستمال نانو خودرو

  • برند تام کلین
  • برند وورث
  • برند سوناکس

نکات مهم در خرید دستمال اتومبیل

در خرید دستمال خودرو قبل از خرید بهتر است که نکاتی را مد نظر بگیریم از جمله توجه به ابعاد مورد نظر چرا که این محصول تا ابعاد ۱۶*۱۶ سانتی متر نیر به فروش می رسد ؛ قابل شست و شو بودن و استفاده مجدد ؛ روی سطوح و بدنه خودرو پرز به جای نگذارد .

لوازم و قطعات اورجینال تیبا
دیدگاه‌های کاربران

انواع دستمال نانو خودرو

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد