۰۲۱۷۷۴۷۹۹۴۳

رانندگی با دنا پلاس توربو دنده ای

رانندگی با دنا پلاس توربو دنده ای

رانندگی با دنا پلاس توربو دنده ای

تجربه رانندگی با دنا پلاس توربو دنده ای

از جمله خودروهای پر طرفدار ایران خودرو خودرو دنا است ؛ که در تیپ های معمولی , دنا پلاس ساده , توربو دنده ای و اتوماتیک توربو ارائه می شود ؛ از جمله این مدل ها دنا پلاس توربو دنده ای بوده که در سال ۱۳۹۷ و دو سال پس از دنا پلاس ساده به بازار ارائه شد ؛ این خودرو برخوردار از موتور ۱.۷ لیتری , ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و ۲۱۵ نیوتون متر گشتاور است ؛ گیربکس آن ۵ سرعته دستی بوده و شتاب صفر تا صد آن ۱۰ ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی ۵.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد همراه ما باشید با تجربه رانندگی با دنا پلاس توربو دنده ای .

خرید آنلاین لوازم اچ سی کراس

تجربه رانندگی با دنا پلاس توربو دنده ای

گزارش از پیشرانه قدرتمند دنا پلاس توربو دنده ای :

رانندگان این خودرو این اتومبیل را خودرویی با موتور قدرتمند می دانند ؛ همانطور که در ابتدا عنوان کردیم این اتومبیل مجهز به پیشرانه ۱.۷ لیتری توربو شارژ با ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتون متر گشتاور است که اگر بخواهید آن را با دیگر خودروهای هم رده مقایسه کنیم در آن خروجی های خوبی وجود داشته و پشت فرمان آن احساس کمبود قدرت نمی کنید .

 

گزارش از تجهیزات مناسب دنا پلاس توربو دنده ای :

از جمله مهم ترین ویژگی مثبت دنا پلاس توربو دنده ای را می توان به برخورداری از امکانات بیشتر نسبت به دناپلاس ساده دانست ؛ از مهم تجهیزات این خودرو سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک , کانال تهویه برای سرنشینان عقب , مانیتور لمسی با قبلیت بخش فایل های تصویری , GPS و…. اشاره نمود .

گزارش از ایمنی مناسب دنا پلاس توربو دنده ای :

در این خودرو از تجهیزات فراوانی استفاده شده است که موجب شده از لحاظ سیستم های امنیتی نیز نسبت به دیگر سدان های ایرانی در وضعیت مطلوبی قرار گیرد و تجربه رانندگی با دناپلاس توربو دنده ای را تجربه ای شیرین دانست ؛ این خودرو به سیستم ABS , ABD , ایموبلایزر , سیستم قطع سوخت هنگام تصادف , ایربگ های جانبی و….. مجهز است .بدنه آن نیز در مقایسه با سمند از استحکام بیشتری برخوردار است .

قیمت لوازم اورجینال ساینا

گزارش از استهلاک موتور با گذر زمان در دنا پلاس توربو دنده ای  :

یکی از مشکلات این خودرو از دید صاحبان آن که پس از تجربه رانندگی با دنا پلاس توربو دنده ای عنوان کرده اند استهلاک بالای موتور با گذر زمان است ؛ ایران خودرو تصمیم گرفت موتور EF7 را به سیستم مکش توربو شارژر مجهز کند بدین منظور که توان حرکتی خودروهایی مانند دنا پلاس توربو بهبود یابد اما موتور توربو شارژر در مقایسه با موتورهای تنفس طبیعی در طول زمان استهلاک بیشتری از خود نشان داده و به طور معمول زودتر خراب می شوند .

گزارش از مونتاژ ضعیف دنا پلاس توربو دنده ای :

زمانی که مشتری این خودر را با قیمت گزاف خریداری می کند انتظار دارد که در بحث کیفیت ساخت کابین و نیز قطعات فنی اتومبیل دست کم ۵ سالی را کار کند اما کیفیت پایین متریال کابین , فضای داخلی و کیفیت پایین بخش فنی به خصوص قطعات برقی و الکترونیکی از دیگر معایبی است که در دنا پلاس توربو وجود دارد .

گزارش از عملکرد نا مناسب گیربکس :

 تعدادی از کاربران عنوان کردند هنگامی که پشت این خودرو نشسته و قصد حرکت با ان را دارید وقفه های اولیه پدال گاز در تعامل با گیربکس اتوماتیک و سیستم توربو موجب نارضایتی می شود پس از اینکه خودرو راه می افتد در تجربه رانندگی با دناپلاس توربو دنده ای متوجه می شوید که گیربکس زودتر از حد انتظار ضرایب را سبک کرده تا از لحاظ مصرف سوخت به شرایط مقرون به صرفه تری دست یابد ؛ اما زمانی که نیاز به سبقت گیری  باشد این ضرایب سبک کارایی نداشته و در کیفیت رانندگی تأثیر منفی دارد .

خرید لوازم و آپشن شاهین
دیدگاه‌های کاربران

رانندگی با دنا پلاس توربو دنده ای

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد