۰۲۱۷۷۴۷۹۹۴۳

تجربه رانندگی با پراید ۱۳۲

تجربه رانندگی با پراید 132

تجربه رانندگی با پراید ۱۳۲

تجربه رانندگی با پراید ۱۳۲

از جمله خودروهای مونتاژ شده در شرکت تولیدی سایپا خودرو خودروی پراید است که در دو مدل سدان هاچ بک تحت عنوان صبا و نسیم آغاز شد امروزه پراید به عنوان خودرویی اقتصادی به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده است به طوریکه بیشتری از افراد مقطعی از زمان مالک آن بوده اند ۱۴ سال پس از ورود نخستین سری پراید صندوق دار در کشور که نام آن صبا بود طراحان سایپا به این فکر افتادند که دستی بر روی پر فروش ترین خودروی کشور کشیده و در سال ۱۳۸۶ پراید ۱۲۳ با تغییراتی در چراغ ها , سپر و جلوپنجره طراحی و راهی بازار شد ؛ این خودرو برخوردار از موتور M13 , 4 سیلندر با حجم ۱.۳ لیتر قدرت ۶۳ اسب بخار و گشتاور ۱۰۳ نیوتون متر در اولین سری این خودرو یعنی تیپ های SL , EX , SX استفاده شد در ادامه با ما همراه باشید با تجربه رانندگی با پراید ۱۳۲ .

خرید آنلاین قطعات مصرفی ساینا

تجربه رانندگی با پراید ۱۳۲

گزارش از مصرف سوخت پایین پراید ۱۳۲ :

بیشترین گزارشاتی که در تجربه رانندگی با پراید ۱۳۲ به ما رسیده است رضایت رانندگان از مصرف سوخت پایین این خودرو بوده است این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی ترکیبی حدود ۶.۴۴ لیتر سوخت استفاده می کند که عدد قابل قبولی است اما با این حال تعدادی نیز مصرف سوخت این خودرو را بالا می دانند .

گزارش از دسترس بودن لوازم جانبی پراید ۱۳۲ :

اکثر رانندگان در تجربه رانندگی با پراید ۱۳۲ هزینه های نگهداری و تعمیرات این خودرو را بسیار مناسب دانستند ؛ لوازم جانبی آن در تمام فروشگاه ها به راحتی موجود بوده همچنین تعمیر ان به راحتی در هر تعمیرگاهی انجام می شود .

گزارش از سواری راحت پراید ۱۳۲ :

دوست عزیزی در تجربه رانندگی با پراید ۱۳۲ عنوان کرده بود که من حدود ۹ سال که این خودرو را دارم و از آن راضی هستند و به نظر من در میان خودروهای پراید sx 132 از همه مدل ها هم از لحاظ راحتی و هم از لحاظ سواری و استاندارد بودن بهتر بوده و نسبت به مدل های سایپا از استاندارد بالاتری برخوردار است .

فروشگاه اینترنتی لوازم کوییک

گزارش از کیفیت ساخت پایین کابین پراید ۱۳۲ :

از دید مالکان این خودرو کابین پراید ۱۳۲ اصلا رضایت بخش نیست , از لرزش بگیرید تا نفوذ صدا در کابین و ورود هوا , همچنین کیفیت متریال به کار رفته در این خودرو به حدی پایین است که موجب می شود که موجب می شود در جای جای کابین از روکش استفاده کرد . به قول برخی دوستان اگر سایپا داشبورد این ماشین را با پلاستیک یکبار مصرف می ساخت بهتر از این می شد .

گزارش از ایمنی کم  پراید ۱۳۲ :

به طور کلی یکی از معایب خودرو های پراید ایمنی کم این خودرو است حتی پروژه X100 که ستون ها و به طور کلی بدنه به گفته سایپا قوی تر شده است اما در وضعیت تصادفات جاده ای تفاوتی حاصل نشده و نسبت به مدل های قدیمی خود نا ایمن تر هستند .

ارزانترین قیمت لوازم تیبا ۲
دیدگاه‌های کاربران

تجربه رانندگی با پراید ۱۳۲

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد