- افراد جوان دوست دارند برای جذب نگاه مردم از رینگ های پهن و بزرگ تر ، لاستیک هایی پهن با دیواره های کوتاه خریداری کنند با توجه به اینکه برای تعیین اندازه لاستیک مناسب خودرو اگر تصمیم به استفاده از رینگ بزرگتر دارید باید اگر یک اینچ به قطر رینگ اضافه می کنید ۲۰ میلیمتر به عرض تایر بیافزایید
- عده ای از مردم عملکرد خودرو و کیفیت محصول را مدنظر قرار می دهند آنها اغلب رینگ و لاستیک ها را طبق استاندارد کارخانه استفاده می کنند و بر به استاندارد بودن هر دوی آنها اهمیت می دهند
- گروهی از مردم هم براین باورند که رینگ های پهن فرمانپذیری خودرو را کاهش داده و مصرف سوخت را افزایش می دهند و کوتاه بودن لبه های تایر یا دیواره های آن چرخ ها را غیر استاندارد کرده و استهلاک زیادی برای جلوبندی بوجود خواهد آورد
رینگ آلیاژی چیست ؟
رینگ های آلیاژی معمولا از آلیاژ منیزیم یا آلومینیوم ساخته می شوند آلیاژ ها معمولا ترکیبی از یک فلز به همراه دیگر عناصر می باشند ترکیب هر یک از عناصر می تواند در مقاومت و پایداری رینگ ها تاثیر گذار باشند رینگ های قدیمی تر که از فولاد ساخته می شدند بسیار سنگین تر بودند و نیاز به قدرت بیشتری برای حرکت داشتند اما امروزه استفاده از آلیاژ آلومینیوم در ساخت رینگ باعث نرم بودن و مرتب شدن در رانندگی شده اند استفاده از آلیاژ منیزیم در تولید رینگ اسپرت در ساخت اولین چرخ خودرو محبویت زیادی در بین مردم داشت اما با گذشت مدت زمانی دیگر آلومینیوم ریخته گری جای خود را به آلیاژ منیزیم داد آنها مقاومت بیشتری در برابر ضربات ، شکستگی ها و ترک ها داشتند از طرفی کاهش انعطاف پذیری به میزان ۲ یا ۳ درصد در آنها وجود داشت که آنها با طول انقباض روبرو بودند
رینگ هایی که از آلیاژ تولید می شوند بیشتر جنبه آرایشی و زیبایی دارند زیرا دوام پایین تری نسبت به خوردگی داشته اند بیشتر چرخ های آلیاژی از ریخته گری تولید می شوند اما گاهی جعلی می باشند رینگ های جعلی معمولا سبک تر و قویتر هستند از طرفی گرانتر هم می باشند
رینگ های معمولی چند قطعه ای که از پایه لبه درونی برخوردارند لبه بیرونی آنها با مرکز چرخ برای مهره های چاقومی باشد در واقع پیچ مهره تمام قسمت های چرخ مدولار را نگه داشته است .
دیدگاههای کاربران
رینگ اسپرت نیمی از نمای خودرو
فرستادن دیدگاه تازه