۰۲۱۷۷۴۷۹۹۴۳

آپشن های جکs5

آپشن های جکs5

آپشن های جکs5

آپشن های جکs5

جک s5 نام خودرو ساخته شده توسط کمپانی جی ای سی بوده که درایران در سال ۹۳ توسط کمپانی کرمان موتور تولید شد در طراحی داخلی و خارجی این خودرو نگاهی به هیوندای آی ایکس ۳۵ شده اما از لحاظ فنی شبیه آن نیست ,موتور این خودرو ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه  و تنفس موتور نیز توربو شارژر است  این خودرو مجهز به جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک دو کلاچه است و حداکثر قدرت آن ۱۷۴ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه  و حداکثر گشتاور آن ۲۶۵ نیوتون متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه می باشد حداکثر سرعت این خودرو نیز ۱۸۰ کیلومتر در ساعت است , استاندارد آلایندگی آن یورو۴ و مصرف سوخت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷.۸ لیتر است ؛ این خودرو از لحاظ آپشن و سطح امکانات خودرویی متوسط و روبه بالا محسوب می شود همراه ما باشید با معرفی آپشن های جک s5 .

  • معرفی آپشن های جک s5
  • آپشن های مخفی جک s5 که شاید از آن خبر ندارید
نمایندگی فروش لوازم و آپشن جک j4

معرفی آپشن های جک s5

سیستم ورود بدون نیاز به کلید :

از جمله آپشن های جک s5 سیستم استارت و ورود بدون کلید است که با عنوان  keyiess هم شناخته می شود این سیستم کمک می کند که بدون نیاز به کلید قفل درب را باز و بسته نمود و موتور ماشین را روشن کرد .

آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن :

گرمکن آینه باعث می شود تا بخار موجود بر روی آینه آب شود و کنار برود  قابلیت گرمکن آینه می تواند به صورت مجزا یا به وسیله گرمکن شیشه عقب فعال شود .

آینه های جانبی تاشونده برقی :

از دیگر آپشن های جک s5 و برخی دیگر از خودرو های لوکس آینه های تاشونده برقی است , این نسخه پیشرفته تر از آینه های دستی دارای ویژگی های خاصی است و به راننده امکان کنترل آسان تر و بهتر ان را می دهد .

دیلایت  :

دیلایت بر روی چراغ جلو به صورت پیش فرض قرار دارد یا روی سپر قرار میگیرد , و ربطی به روشنایی جاده ندارد و باعث می شود تا خودروهای دیگر و عابران خودرو شما را ببینند .

سانروف :

سانروف قطعات متحرک تعبیه شده در سقف ماشین بوده که به هدف جذب نور و ورود جریان هوا به داخل کابین در جک s5 استفاده می شود این صفحه از جنس شیشه خودرو است و امکان تنظیم حد باز و بسته بودن آن و کنترل نور توسط سرنشین وجود دارد .

چراغ مه شکن جلو و عقب :

این چراغ به صورت تکی یا دوتایی به عقب و جلوی خودرو نصب می شود و در مواقعی مانند مه , بارش برف و باران و گردو غبار از تصادف و حوادث جلوگیری می کند .

قیمت آپشن های ساینا همراه با نصب در محل

چراغ های مشایعت تا درب منزل :

این چراغ پس از پیاده شدن از خودروو زدن نور بالا با استفاده از دسته راهنمای خودرو به مدت ۳۰ ثانیه روشن می ماند و سپس خاموش می شود تا فاصله ماشین تا مقصد را در محیطی روشن قدم بردارید .

کامپیوتر سفری :

وظیفه کامپیوتر سفری نماش یکسری از پارامترهای خودرو به ویژه در مورد مسافت و مصرف سوخت به راننده است این اطلاعات را از ECU دریافت می کند کامپیوتر سفری را می توان بانک اطلاعات خودرو نامید .

حافظه صندلی  ( مموری صنددلی ) :

این سیستم این امکان را می دهد تا یکبار صندلی تان را تنظیم کنید و بتوانید هر بار که سوار خودرو می شوید بدون نیاز به تنظیم مجدد تنها با فشردن یک دکمه صندلی را در وضعیت مطلوب قرار دهید .

گرمکن صندلی جلو :

این سیستم حرارتی برای بالابردن دمای صندلی است و شامل گرمکن , سیم پیچ حرارتی , ترموستات و رله است .

کنترل سرعت در سرپایینی :

با کمک این سیستم هنگام عبور از جاده های سراشیبی  بدون استفاده از ترمز سرعت خودرو ثابت نگه داشته می شودو راننده با کنترل کامل رانندگی می کند علاوه بر سراشیبی مناسب زمانی است که راننده مهارت کافی ندارد .

دیگز آپشن های جک s5 شامل , خروجی ۱۲ ولت صندوق عقب , روکش صندلی چرم , تهویه اتوماتیک دو گانه , بلوتوث و درگاه یو اس بی , نمایشگر لمسی داشبورد همراه با نویگیشن و دوربین عقب ,سنسور فشار باد تایر ,چراغ راهنمای روی آینه و ترمز پارک برقی است .

آپشن های مخفی جک s5 که شاید از آن خبر ندارید

  • بازشدن صندوق عقب با پا ( کافی است پا را زیر سپر عقب خودرو قرار دهید تا صندوق عقب اتوماتیک باز شود.)
  • نمایش فشار باد لاستیک در مانیتور
  • تنظیم نور صفحه کیلومتر شمار
  • تنظیم صدا هنگام روشن کردن خودرو
  • تنظیم روشنایی صفحه لمسی
  • تنظیم روشنایی چراغ داخلی
  • تنظیم روشنایی چراغ های مه شکن
  • تنظیم روشنایی چراغ های عقب
  • تنظیم آینه وسط
  • تنظیم سرد کن صندلی ها
  • تنظیم حالت رانندگی
  • تنظیم سیستم تهویه مطبوع
  • تنظیم سیستم صوتی
خرید اینترنتی لوازم و آپشن هایی کوییک
دیدگاه‌های کاربران

آپشن های جکs5

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد