۰۲۱۷۷۴۷۹۹۴۳

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۳ اعلام شد

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو 1403

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۳ اعلام شد

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۳ اعلام شد

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو شهریورماه سال جاری اعلام شد , ظرفیت مد نظر برای محصولات ارائه شده در این چهارطرح به ترتیب برای متقاضیان طرح عادی ۳۰% , برای متقاضیان طرح خانواده ۵۰% و برای متقاضیان خودروهای طرح فرسوده ۲۰% بود .

لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو شهریور ۱۴۰۳

در هفته گذشته اقدامات مربوط به استعلام های مورد نیاز و دسته بندی منتخبان این طرح برای اطلاع رسانی به مشتریان صورت گرفت و از شنبه شب کار بارگذاری نتایج بر روی سایت این شرکت خودروساز آغاز شد , اما برای مشتریان قابل رویت نبود ولی در حال حاضر نتایج قرعه کشی به تفکیک محصولات از طریق سایت ایران خودرو قابل مشاهده است و پیامک نیز برای مشتریان ارسال خواهد شد .

خرید اینترنتی لوازم فابریک ایران خودرویی

در حال حاضر بر اساس لیست بارگذاری شده بر روی سایت شرکت ایران خودرو برندگان قرعه کشی این دوره را به تفکیک محصولات می توان مشاهده نمود به علاوه اینکه به صورت پیامک به منتخبان نیز اطلاع رسانی خواهد شد .

شایان ذکر است موعد تحویل محصولات عرضه شده در شش ماهه دوم سال جاری خواهد بود که در روش فروش فوق العاده ۹۰ روز پس از واریز وجه انعقاد قرار داد با شرکت ایران خودرو در روش پیش فروش متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویت کسب شده متقاضی در اولویت بندی از ۴ تا ۶ ماه پس از واریز وجه و عقد قرار داد است , تمامی محصولات هر چهار طرح تا انتهای سال ۱۴۰۳ تحویل مشتری خواهد شد .

ایران خودرو اعلام کرده است که به زودی نتایج قرعه کشی مادران و فرسوده هم اعلام می شود .

برای استعلام  وضعیت قرعه کشی خود کلیک کنید

دیدگاه‌های کاربران

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۳ اعلام شد

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد